The Night House
Miehensä yllättävä kuolemaa sureva Beth (Rebecca Hall) jää yksin miehensä rakentamaan järvenrantakotiin. Beth yrittää pitää itsensä kasassa, mutta pian alkavat painajaismaiset näyt aavemaisesta läsnäolosta, joka vetää häntä puoleensa. Vastoin ystäviensä neuvoja Beth alkaa etsiä vastauksia miehensä jäämistöstä. Hän löytää outoja, järkyttäviä salaisuuksia ja ryhtyy selvittämään arvoitusta.