The Fade
Neljä parturia Ghanasta, Jamaikalta, Yhdysvalloista ja Isosta-Britanniasta johdattaa katsojan arkeensa ja unelmiinsa. Tämä dokumentti tutkii parturiliikkeen merkitystä kulttuurisena turvapaikkana syrjäytetyissä yhteisöissä – paikkana, jossa syntyy veljeyttä, yrittäjyyttä ja omanlaistaan maskuliinisuutta.
The Fade -dokumentissa seurataan neljän parturin elämää Ghanassa, Jamaikalla, Yhdysvalloissa ja Isossa-Britanniassa. Se tarjoaa tunnepitoisia kertomuksia yrittämisestä 2000-luvulla ja käsittelee maskuliinisuutta, veljeyttä sekä parturinammatin kulttuurillista merkitystä syrjäytetyissä yhteisöissä. Dokumentti esittelee parturialan miesten omalaatuisia perinteitä.