Elokuvien DAY AFTER TOMORROW ja INDEPENDENCE DAY ohjaaja Roland Emmerich tarjoaa loistavan toimintaseikkailun, joka on täynnä uraauurtavia erikoisefektejä. Maailman kohdatessa apokalyptisen katastrofin kaupungit sortuvat ja mantereet hajoavat. 2012 kertoo maailmanlopusta ja eloonjääneiden urheasta taistelusta. Päärooleissa ovat John Cusack, Chiwetel Ejiofor, Amanda Peet, Woody Harrelson ja Danny Glover.