Iberia's Woodlands
Etelä-Euroopan metsät tarjoavat monia mahdollisuuksia, mutta niissä mikään ei ole ilmaista.
Tässä kaksiosaisessa dokumenttisarjassa näemme, millaisten haasteiden kanssa metsien asukit joutuvat kamppailemaan päivittäin selvitäkseen hengissä. Kun vuoden tiettyinä aikoina ympäristöolosuhteet kovenevat, kilvoittelu ja konfliktit koettelevat kaikkia. Kunkin yksilön eloonjäänti riippuu sekoituksesta sopeutumista ja puhdasta onnea.