Alvin Ja Pikkuoravat - Reissussa
Lähde tien päälle suosikkikarvapallojesi kanssa! Jengi ryntää hurjalle road tripille kohti Miamia, mutta suunta kääntyykin hupaisiin musiikintäyteisiin seikkailuihin johtavalle kiertotielle.