G-Force miniagentit
FBI:n leivissä oleva pitkälle koulutettujen marsujen joukko aikoo pelastaa maailman, kun niiden tehtävä keskeytetään. Uskolliset karvaiset agentit kuitenkin sivuuttavat määräykset ja jatkavat vaarallista tehtäväänsä.
Juuri kun G-Force, pitkälle koulutettujen marsujen eliittijoukkue on pelastamassa maailman, FBI lakkauttaa salaisen yksikön. Nämä seuraavan sukupolven toimintasankarit, eli uskollinen tiiminjohtaja Darwin, kovalla asenteella varustettu aseasiantuntija Blaster, häikäisevän upea kamppailulajidiiva Juarez sekä mukana roikkuva Yrjö, eivät kuitenkaan ole pysäytettävissä. Heidät on aseistettu uusimmilla teknisillä vakoilukamppeilla ja FBI on heidän kannoillaan, joten karvat pöllyävät, kun he kisaavat aikaa vastaan pelastaakseen maailman.