The Omen
Yhdysvaltojen Iso-Britannian suurlähettiläs alkaa epäillä poikaansa Antikristukseksi ja joutuu päättämään, tappaako lapsensa.
Ennustus-elokuvan hyytävässä uutuusversiossa Yhdysvaltain diplomaatti Robert Thorn (Liev Schreiber) korvaa kuolleena syntyneen lapsensa orvolla säästääkseen vaimonsa (Julia Stiles) karulta totuudelta. Julmien murhien ja pahaenteisten varoitusmerkkien jälkeen he päätyvät kuitenkin epäilemään lastaan Saatanan pojaksi.