The Boss
Guillermo Francella on Eliseo, yläluokkaisen taloyhtiön talonmies. Pintapuolisesti Eliseo on laupea ja hyvin käyttäytyvä roolissaan, mutta kuvittelee salaa olevansa yhteisön kaikkivoiva johtaja, joka puuttuu asukkaiden elämään ja vetelee haluamistaan naruista. Eliseon ainoa huolenaihe on säilyttää työpaikkansa, joka joutuu uhan alle ehdotetun uima-allasprojektin takia.
The Boss on draamakomedia, joka kertoo ironiseen ja humoristiseen sävyyn Eliseon, yläluokkaisen taloyhtiön talonmiehen, seikkailuista. Hän käyttää hyväkseen valtaansa seurata ja puuttua asukkaiden elämään hänet palkanneen asukasyhdistyksen tietämättä. Talo on oma universuminsa, jonka ekosysteemi toimii oman dynamiikkansa ja sääntöjensä mukaan. Talonmies tuntee kaikki nämä mekanismit erinomaisesti. Hän asuu ja työskentelee talossa, joten hän pystyy seuraamaan asukkaiden elämän kaikkia yksityiskohtia. Hänen alistuvan ja palveluhaluisen ulkokuorensa alla piilee taitava juonittelija. Pintapuolinen nöyryys ja rehellisyys ovat hänen parhaat aseensa. Tieto on hänen valttinsa. Hän tietää kaiken naapureistaan: heidän nimensä, aikataulunsa, työpaikkansa, suhteensa, heikkoutensa ja mieltymyksensä. Hänen aivonsa tallentavat jatkuvasti kaiken, mitä on meneillään. Tämän etulyöntiaseman avulla hän suunnittelee strategioita uhriensa päänmenoksi ja vaikuttaa heistä jokaiseen, osaten samanaikaisesti arvioida, kuinka he tulevat reagoimaan hänen toimiinsa. Tämä valtapeli naapureiden kanssa on kuin kissa ja hiiri -leikkiä. Hän voi aikaansaada paljon pahaa riippuen hänen mielijohteistaan, tuulestaan tai tarpeestaan puolustaa työpaikkaansa kaikin keinoin. Hän toimii myös kuin tuomari ja suojelee niitä, jotka kokee kilteiksi. Hän on kuin jumala omassa valtakunnassaan.
Talonmies Eliseo saa kuulla projektista, joka aiheuttaisi hänelle työpaikan ja kodin menettämisen.
Eliseon täytyy saada sveitsiläinen turisti lähtemään, kun asunnon omistajat palaavat ennen aikojaan.
Eliseon viimeisin suunnitelma suistaa uima-allassuunnitelma raiteiltaan saa talon pimeään kaaokseen.