En temporada baja
Menestynyt jalkapalloagentti Alberto asuu nykyään leirintäalueella Valencian rajalla. Hän tapaa eronneen poliisin, Charlyn, ja kutsuu tämän leirintäalueelle. Alberto esittelee Charlyn ystävilleen, ja yhdessä he yrittävät tukea toisiaan hauraan ystävyyden voimalla.