Ad Astra
Astronautti Roy McBride (Brad Pitt) matkustaa aurinkokuntamme uloimmille reunoille löytääkseen kadonneen isänsä ja ratkaistakseen planeettamme selviytymistä uhkaavan mysteerin.
Astronautti Roy McBride (Brad Pitt) matkustaa aurinkokuntamme ulommille reunoille löytääkseen kadonneen isänsä ja ratkaistakseen planeettamme selviytymistä uhkaavan mysteerin. Hänen matkallaan paljastuu salaisuuksia, jotka herättävät kysymyksiä ihmisten olemassaolon luonteesta ja paikastamme kosmoksessa.