Adam
Adam kuulee avoimista ikkunoistaan äitinsä musiikin kaikuvan Berliinin pihoilla. Eroavaisuuksista huolimatta hän tuntee olevansa yhteydessä äitiinsä vahvan basson kautta. Äidin parantumattoman aivovaurion myötä Adam kohtaa nyt elämän tuomat haasteet yksin. Hän luo oman polkunsa, rakastuu, etsii isäänsä ja kunnioittaa äitinsä toivetta tämän arvokkuuden säilyttämisestä.