Aladdin
Myyttisessä kaupungissa sujuvasti sukkuloiva Aladdin ja prinsessa Jasmine yhdistävät voimansa, koska tahtovat pelastaa valtakunnan pahalta Jafar-velholta. Matkan varrella Aladdin oppii uskomaan itseensä hulvattoman Hengen avulla. Hän saa kolme toivetta, jotka voivat muuttaa kaiken.
Myyttisessä kaupungissa sujuvasti sukkuloiva ja rahvaaseen kuuluva Aladdin yhdistää voimansa nokkelan ja itsevarman prinsessa Jasminen kanssa. He taistelevat pahaa Jafar-velhoa vastaan ja tahtovat pilata tämän aikeet valtakunnan valtaamisesta. Aladdin oppii matkan varrella uskomaan itseensä koomisen, muotoa muuttavan ja 10 000 vuotta vanhan Hengen avulla, jonka kolme toivetta voivat muuttaa kaiken.