Building a Building
Mikki ohjaa höyrykaivuria kiireisellä rakennustyömaalla, missä Minni myy rasialounaita ja flirttaileva Musta Pekka toimii työnjohtajana. Pekan liehittelyn mentyä liian pitkälle Mikki rientää pelastamaan Minniä. Näin alkaa takaa-ajo rakennuksen teräsrakenteiden läpi, ja lopuksi näemme kokonaisen viimeisten niittien sarjan.