Tarjous päättyy 6. toukokuuta
Mikki ja kumppanit luistelevat ja viettävät aikaa jäätyneellä joella. Mikki ja Minni pariluistelevat romanttisesti, kun taas Aku kujeilee Pluton kanssa ja päätyy leijasotkuun, josta Mikin täytyy pelastaa hänet.