Beauty and the Beast – Kaunotar ja hirviö (2017)
Rakastettu tarina ja sen hahmot heräävät henkiin tässä näytellyssä versiossa Disneyn piirrosklassikosta, joka on eräs kaikkien aikojen rakastetuimmista tarinoista. Lähde upealle matkalle, kun Belle, älykäs, kaunis ja itsenäinen nainen lähtee pelastamaan isäänsä, mutta joutuu Hirviön vangiksi tämän linnaan.