Cinderella Man
Tarina lama-ajan nyrkkeilijästä ja kansansankarista nimeltä Jim Braddock, joka kukisti raskaansarjan maailmanmestari Max Baerin 15-eräisessä kamppailussa vuonna 1935.
Oscar-voittajat Russell Crowe ja Renée Zellweger tekevät tyrmäävät roolisuoritukset elokuvassa Cinderella Man. Köyhä nyrkkeilijä Jim Braddock (Crowe) panee kaiken peliin saadakseen uuden mahdollisuuden tavoitella raskaansarjan maailmanmestaruutta. Perheensä rakkauden ja tuen siivittämänä hän toteuttaa mahdottoman unelmansa.