Kun miesten viikkolehdelle työskentelevä reportteri tapaa feministisen kirjailijan, jolla on oma salainen agendansa, alkaa klassinen sukupuolten välinen taistelu, jonka kariutuvat suunnitelmat johtavat odotettuun onnelliseen loppuun.