Helinä-keiju ja kadonnut aarre
Helinä-keijun huomaan luotetaan suuri aarre, joka voi virkistää keijupölypuuta. Kun Helinän ystävä Terence kuitenkin tarjoaa apuaan, hänen kiivautensa ja itsepäisyytensä saavat vallan, ja hänen täytyy lähteä matkalle Keijupoukamasta korjatakseen asiat.
Tämän vuoden syysjuhlasta on tulossa hyvin erityinen. Sadonkorjuun sininen kuu nousee, ja sen myötä keijut saavat käyttää kallisarvoista kuukiveä virkistämään keijupölypuuta, kaikkien heidän taikavoimiensa lähdettä. Kun Helinä-keiju kuitenkin saattaa koko Keijupoukaman vahingossa vaaraan, hänen täytyy lähteä meren yli Keijupoukaman ulkopuolelle suorittamaan salaista tehtävää tilanteen korjaamiseksi. Ystävänsä Terencen ja veijarimaisen Lieska-tulikärpäsen avulla Helinä kohtaa rohkeasti uuden hämmästyttävän maailman ja löytää aarteista suurimman.