Käydään taistelu arvoituksellisesta taikajuomasta, kun kovan keijuprinsessa Mariannen tie risteää uhkaavan Suokuninkaan kanssa. Kun seikkailu avautuu, heidän mielikuvituksellinen metsämaailmansa ei palaa enää koskaan ennalleen. Huimapäisessä Kesäyön unelman innoittamassa satumusikaalissa suositut kappaleet auttavat kertomaan tarinaa värikkäistä peikoista, haltijoista, keijuista ja maahisista, sekä heidän ratkiriemukkaista kommelluksistaan.