Kukkia ja puita
Tämä piirretty kertoo kahdesta rakastuneesta puusta, jotka joutuvat mustasukkaisen vanhan kannon uhkailemaksi. Kanto yrittää polttaa metsän tuhotakseen heidät mutta onnistuu ainoastaan polttamaan itsensä poroksi. Metsä toipuu juhlimaan häitä.