Lasten metsäretki
Noita houkuttelee kaksi metsässä vaeltavaa lasta taloon, jossa on kammottavia eläimiä. Loitsu muuttaa pojan hämähäkiksi, mutta kääpiöt pelastavat tytön muuttamalla hänet lepakoksi. Noita pakenee, jolloin kaikki palset palautuvat omiin muotoihinsa. Kääpiö ampuu noitaa, joka putoaa pataan ja muuttuu kiveksi.