Four Falls of Buffalo
Vuonna 1989 Buffalo Bills oli lahjakas joukkue, jossa oli moni näyttäviä persoonallisuuksia, mukaan lukien tulevat Hall of Fame -pelaajat Jim Kelly, Bruce Smith, Thurman Thomas ja Andre Reed. Pukuhuoneessa riitti erimielisyyksiä ja sisäisiä kiistoja yhtä paljon kuin lahjojakin. Mutta joukkue, joka tunnettiin nahistelustaan, muuttuisi pian eliittiryhmäksi.
Vuonna 1989 Buffalo Bills oli lahjakas joukkue, jossa oli moni näyttäviä persoonallisuuksia, mukaan lukien tulevat Hall of Fame -pelaajat Jim Kelly, Bruce Smith, Thurman Thomas ja Andre Reed. Pukuhuoneessa riitti erimielisyyksiä ja sisäisiä kiistoja yhtä paljon kuin lahjojakin. Mutta joukkue, joka tunnettiin nahistelustaan, muuttuisi pian eliittiryhmäksi. Vuosina he tekivät ennennäkemättömän voittoputken AFC-mestaruuksillaan ja tekivät ennätyksen olemalla mukana neljässä perättäisessä Super Bowlissa. Tosin joukkuetta ei muisteta tästä. Tämä on tarina joukkueesta, joka ei päässyt historiankirjoihin mielettömällä suorituksella eli neljällä perättäisellä Super Bowl -voitolla vaan häviämällä ne kaikki.