Free Guy
Pankkitoimihenkilö huomaa oikeasti olevansa taustahahmo avoimessa videopelissä ja päättää ryhtyä oman tarinansa sankariksi. Nyt, rajattomassa maailmassa, hän on päättänyt olla se tyyppi, joka pelastaa maailmansa omalla tavallaan ennen kuin on myöhäistä.