George ja A.J.
Hoitajan virassa toimivat George ja A.J. yrittävät saattaa senioriväkeä vanhustenkotiin. Seniorit inspiroituvat, kun Carl onnistuu pakenemaan, ja yhdistävät voimansa "paetakseen" itsekin Georgen ja A.J:n harmiksi.