Up – kohti korkeuksia: Dogin salainen tehtävä
Kuinka pitkälle olet valmis menemään löytääksesi paikkasi? Alpha, Beta ja Gamma lähettävät Dogin yhä uudestaan pöhköihin tehtäviin, jotta he voisivat metsästää Paradise Fallsin lintua itse. Dogille saattaa selvitä, että hän ei ole vielä etsinyt sieltä, minne hän kuuluu.