Guardians of the Galaxy: Volume 3
Marvel Studiosin Guardians of the Galaxy Vol. 3 -elokuvassa rakastetut hylkiömme ovat asettumassa Knowherelle. Rocketin myrskyisän menneisyyden kaiut kuitenkin mullistavat heidän elämänsä. Peter Quillin on koottava joukkionsa vaaralliselle tehtävälle pelastaakseen Rocketin hengen. Mikäli tehtävä ei onnistu, Guardiansien tarina saattaa olla lopussa.