Sweet Home Alabama
New Yorkissa asuva vaatesuunnittelija menee kihloihin kaupungin tavoitelluimman poikamiehen kanssa, mutta kun hänen Alabaman kotinsa kiskoo häntä sydänjuurista, hänen on pakko päättää, mitä todella haluaa.