Ikuinen morsiusneito suree kohtaloaan, kun hänen pikkusiskonsa on menossa naimisiin hänen unelmiensa miehen kanssa, ja rakastuu kyyniseen hääreportteriin, joka tekee juttua tapahtumasta.