Egyptin aarteiden vartijat
Egypti on maailman kuuluisimpien arkeologisten aarteiden koti. Mutta viimeisten viiden vuoden aikana, Egypti on kokenut vallankumouksen tuoman kaaoksen ja turistit ovat kadonneet. Ohjelmamme seuraa yksilöitä, jotka ovat päättäneet tuoda Egyptin takaisin ahdingosta: tutkia Egyptin historiaa, turvata sen perintö ja saada turistit taas palaamaan maahan.