Phone Booth
Stuart pitää yhteyttä tyttöystäväänsä puhelinkopista käsin, koska hänen vaimonsa seuraa hänen puhelinlaskujaan. Luurin nostettuaan Stu joutuu kuitenkin keskelle painajaista.
Stuart Shepard (Colin Farrell) on jokseenkin lipevä tiedottaja, joka soittaa tyttöystävälleen puhelinkopista harhauttaakseen puhelinlaskuja tarkkailevaa vaimoaan. Puhelimeen vastattuaan hän kuitenkin joutuu keskelle painajaista ja joutuu taistelemaan aikaa vastaan päihittääkseen sekopäisen tarkka-ampujan ja päästäkseen puhelinkopista vapaaksi.