Jane Goodall: toivo
Jane Goodall: toivo on kaksituntinen dokumentti, jossa seurataan Jane Goodallin loppumatonta vaellusta. Kamera vangitsee hänen sinnikkään sitoutumisensa ja päättäväisyytensä levittää toivon sanomaa. Elokuva näyttää uudenlaisen näkökulman Jane Goodallin matkasta tiedenaisesta innoittavaksi aktivistiksi ja johtohahmoksi, ja kuinka hän innoittaa tulevia sukupolvia luomaan pysyviä muutoksia.