JFK - Avoin tapaus
New Orleansin piirisyyttäjä Jim Garrison ottaa tehtäväkseen tutkia presidentti John F. Kennedyn murhaa Dallasissa, Texasissa vuonna 1963. Se, mitä hän saa selville, saa hänet epäilemään, että tarinassa on muutakin kuin julkisuuden versio.