Just Wright
Fysioterapeutin unelma päästä valmentamaan New Jersey Nets -koripallojoukkuetta toteutuu hänen kuntoutettuaan sen tähtipelaajan, johon hän myös ihastuu. Hän on kuitenkin vaarassa menettää miehen uhkealle onnenonkijaserkulleen.
Queen Latifah ja Common tarjoavat huippuviihdettä hurmaavassa tarinassa koripallosta, toivosta ja rakkauden pelistä. Leslie Wright (Latifah) on suorapuheinen fysioterapeutti, joka saa elämänsä keikan saadessaan asiakkaakseen loukkaantuneen NBA-tähden nimeltä Scott McKnight (Common). Leslie paitsi kuntouttaa Scottin myös auttaa tätä viemään pelaamisensa seuraavalle tasolle. Kaikki sujuu hyvin, kunnes Leslie huomaa olevansa ihastumassa Scottiin. Leslien kiintymisestä tietämätön Scott huomaa vain Morganin (Paula Patton), Leslien seksikkään ja viettelevän ystävän. Kaiken ollessa pelissä Leslien täytyy pistää parastaan ja selvittää, ovatko hän ja Scott juuri oikeita toisilleen.