Mère et fille: California Dream
Isa ja Barbara menevät autolla Los Angelesiin muotisuunnitteluu kisaa varten. Mutta mikään ei suju suunnitelmien mukaan!
Barbaran unelma tulla suureksi muotisuunnittelijaksi on käymässä toteen: hänet on valittu kahden viikon kuluttua käytävän World Fashion -kesämekkokilpailun finaaliin! Ihmeellistä! Barbaran täytyy esitellä luomansa mekko. Barbaran ylpeä äiti ei kuitenkaan ilahdu kuullessaan, että kilpailu käydään Los Angelesissa. Barbara saa tilaisuuden matkustaa Yhdysvaltojen halki! Sitten tapahtuu jotain vielä hullumpaa: Barbara auttaa nuorta tyttöä pääsemään eroon paparazzijoukosta. Tyttö paljastuu amerikkalaiseksi teinitähdeksi, joka kiittää Barbaraa ja pyytää tätä tulemaan vierailulle. Upeaa! Paitsi se, että Barbaran Isabelle-äiti tekee kaikkensa saadakseen itselleenkin kutsun. Barbaran toivoma tuulahdus Kalifornian vapautta muuttuu katastrofimyrskyksi kömpelön Isabellen kanssa.