Muista meidät
Kesä on lopuillaan, ja Félix muuttaa kotoa opinahjonsa asuntolaan. 20 avioliittovuoden jälkeen Carolen ja Benoît'n on aika ajatella itseään. Mutta kuinka he selviävät uudesta elämästään? Onko aika haalistanut heidän tunteensa? Kestääkö rakkaus ajan haasteet?