Mikki ja hylje
Hylje salamatkustaa Mikin kotiin eväskorissa. Mikki löytää hylkeen kesken kylvyn ja vie sen takaisin puistoon. Myöhemmin Mikki ja Pluto saavat huomata, että kylpyhuone on täynnä hylkeitä!