Pieniä iloja
Mikki ja Pluto lähtevät rannalle kalaan. Jouduttuaan ensin kärhämään simpukan kanssa, Pluto päätyy lokin häiritsemäksi. Lokki varastaa myös Mikin syötin ja kalat. Lokki kumppaneineen ajaa Mikin ja Pluton pois rannalta.