Moulin Rouge!
Nicole Kidman ja Ewan McGregor näyttelevät elokuvantekijä Baz Luhrmannin luomassa intohimoisessa ja traagisessa rakkaustarinassa, joka sijoittuu Pariisiin hämmästyttävän upeaan yöelämään.
Elokuvantekijä Baz Luhrmannin luomassa traagisessa rakkaustarinassa runoilija (Ewan McGregor) tempautuu mukaan pariisilaisen Moulin Rouge -klubin synkän upeaan alamaailmaan, joka on täynnä seksiä, huumeita ja sähköistä tunnelmaa. Hän ajautuu romanssin pyörteisiin klubilla työskentelevän ja koko kaupungin tunteman seurapiirinaisen (Nicole Kidman) kanssa.