Nazis at Nuremberg: The Lost Testimony
Tähän asti salatut todistajanlausunnot paljastavat järkyttäviä uusia tietoja toisesta maailmansodasta ja natsien sotakoneiston toiminnasta. Pääset kuuntelemaan Hitlerin rikollisia kätyreitä, joihin lukeutuvat Hermann Göring, Wilhelm Keitel, Albert Speer ja Rudolf Hess, sekä uhreja ja todistajia, jotka todistivat rohkeasti heitä vastaan.