Wwii Bomb Hunters
Liittoutuneet pudottivat yli viisi miljoonaa pommia natsi-Saksaan. Yksi kymmenestä ei räjähtänyt. Pommienhävitystiimien jäsenet Saksassa riskeeraavat henkensä joka päivä eliminoidakseen näitä vaarallisia sodan jäänteitä. Saksassa pomminhävityspalvelut putsaavat pois noin 100 toisen maailmansodan pommia viikossa.