Osku Kani
Walt Disneyn Osku Kani on täällä taas! Ensimmäistä kertaa lähes 95 vuoteen Osku tähdittää Walt Disney Animation Studiosin täysin uutta, käsin piirrettyä lyhytelokuvaa.