Mr. Popper's Penguins
Herra Tom Popper on menestyksekäs uraohjus, joka ei vielä ole hoksannut mikä on oikeasti tärkeää elämässä. Sitten hän perii kuusi huippuhurmaavaa pingviiniä, jotka muuttavat miehen kodin talven ihmemaaksi.
Herra Tom Popper on menestyksekäs uraohjus, joka ei vielä ole hoksannut mikä on oikeasti tärkeää elämässä. Sitten hän perii kuusi huippuhurmaavaa pingviiniä, joilla jokaisella on oma erikoinen persoonallisuutensa. Pian Tomin vallattomat kämppikset muuttavat miehen tyylikkään New York -asunnon talven lumiseksi ihmemaaksi ja kääntävät miehen muun maailman ylösalaisin. Tarina on elokuva-adaptaatio palkitusta lastenkirjaklassikosta.