Flubber - maailman mahtavin mönjä
Medfieldin yliopistossa nerokas mutta hämmentynyt professori Phillip Brainard on keksimässä mullistavan energianlähteen... ja sivuuttamassa häänsä kolmannen kerran. Kesken näpertelynsä Phillip keksii Flubberin, elastisen mönjän, jolla on huimat pomppimisominaisuudet. Riittääkö Flubber kuitenkaan pelastamaan Medfieldin taloudelliselta perikadolta ja voittamaan Phillipin morsiamen takaisin?
Nerokas mutta hämmentynyt professori Phillip Brainard on keksimässä mullistavan energianlähteen... ja jättämässä kolmannen kerran väliin häänsä taloudellisesti pulassa olevan Medfieldin yliopiston johtajan, tohtori Sara Jean Reynoldsin kanssa. Kun Phillip tekee kokeita teoriansa perusteella, hän luo vahingossa Flubberin, ihmeellisen elastisen mönjän. Phillip ja hänen lentävä kyberapurinsa Weebo saavat pian selville, että kun Flubberia sovelletaan mihin vain, se pomppii erittäin korkealle ja nopeasti. Riittäkö Flubber kuitenkaan voittamaan Saran takaisin ja pelastamaan Medfieldin taloudellisilta ongelmilta?