Akun nuoruudenlähde
Aku ja pojat matkailevat ja pysähtyvät ”nuoruudenlähteelle”, jossa Aku huijaa pojat uskomaan olevansa jälleen ankanpoikanen. Suunnitelman sotkevat kiukkuinen alligaattoriemo poikasineen, ja Aku ja pojat joutuvat pakenemaan paikalta.