Phi Slama Jama
He olivat suosituin veljeskunta lukiokoripallon kampuksella 1980-luvun alkupuolella. Sitä johtivat nigerialainen jalkapalloilija Hakeem Olajuwon ja värvätty kotikylän poika Clyde Drexler. Houstonin yliopiston Cougars ei vain sähköistänyt NCAA:n finaaleja kolmena peräkkäisenä vuonna (1982–84) vaan auttoi muuttamaan myös itse lajia.
He olivat suosituin veljeskunta lukiokoripallon kampuksella 1980-luvun alkupuolella. Sitä johtivat nigerialainen jalkapalloilija Hakeem Olajuwon ja värvätty kotikylän poika Clyde Drexler. Houstonin yliopiston Cougars ei vain sähköistänyt NCAA:n finaaleja kolmena peräkkäisenä vuonna (1982–84) vaan auttoi muuttamaan myös itse lajia. Tässä dokumentissa ohjaaja Chip Rives (dokumentti Brian and The Boz) tuo takaisin tämän villin sirkusaktin tirehtööri Guy V. Lewisin johdolla ja kertoo tarinan todellisesta suuruudesta ja murskaavasta sydänsurusta. Tutkiessaan suurempaa kuviota Rives keskittyy myös arvoituksellisen roolipelaaja Benny Andersin katoamiseen ja kestävään veljeyteen, joka ajaa tiimin jäseniä ja vuosien 1981–82 kapteeneja Eric Davisiä ja Lynden Rosea yrittämään löytää hänet yli kahden vuosikymmenen kestäneen mysteerin jälkeen.