Finias ja Ferb: Elokuva - Candace vastaan universumi
Candace ei ole vieläkään saanut Finiasta ja Ferbiä nalkkiin ja alkaa uskoa, että koko universumi on häntä vastaan. Kun avaruusoliot kaappaavat hänet, hän päätyy kaukaiselle planeetalle, jolla ei ole ärsyttäviä pikkuveljiä ja jonka väki palvoo häntä pelastajanaan. Mutta kun Finias ja Ferb matkaavat galaksin halki pelastamaan siskoaan, he saavat vihiä avaruusolioiden pahaenteisestä salaisuudesta.
Candace ei ole vieläkään saanut veljiään Finiasta ja Ferbiä nalkkiin ja alkaa uskoa, että koko universumi on häntä vastaan. Kun avaruusoliot kaappaavat hänet, hän päätyy kaukaiselle planeetalle, jolla ei ole ärsyttäviä pikkuveljiä ja jonka väki palvoo häntä pelastajanaan. Onko hän löytänyt paratiisinsa? Mutta kun Finias ja Ferb matkaavat ystävineen galaksin halki pelastamaan siskoaan, he saavat vihiä avaruusolioiden pahaenteisestä salaisuudesta. Odotettua jatkoa rakkaalle sarjalle tuova FINIAS JA FERB -ELOKUVA: CANDACE VASTAAN UNIVERSUMI on eeppinen seikkailu täynnä hulvattomia ja herttaisia hetkiä.