Toiminta ja seikkailu, Fantasia
Kapteeni Jack Sparrow'lla on verivelka maksettavanaan: hän on sielunsa velkaa karmealle Davy Jonesille, ellei hän pysty huijaamaan kuolemaa – ja ikuista kadotusta – kaappaamalla tarunomaisen "Kuolleen miehen kirstun". Tutise kauhusta mahtavan Krakenin ärjyessä meren syvyyksistä halkoen lankkuja, murskaten laivojen runkoja ja katkoen luita. Sisältää tupakkatuotteita.