Räyhä-Ralf valloittaa Internetin
Disneyn elokuvassa Räyhä-Ralf valloittaa Internetin Ralf ja Nelli Karamelli vaarantavat kaiken matkustamalla maailmanlaajuiseen tietoverkkoon, joka ehkä selviää tai ei selviä Ralfin tuholta.