Just Married
Ashton Kutcher ja Brittany Murphy ovat huippuvedossa tässä hulvattomassa hittikomediassa, joka kertoo ei-niin-onnistuneesta häämatkasta ja joka todistaa lemmen ja naurun sopivan täydellisesti yhteen.