Syväluotaus miltei kuolettavaan haihyökkäykseen, jonka uhriksi joutui järkähtämätön teini. Asiantuntijat käyvät läpi tapahtuman suurennuslasilla selvittääkseen, millainen hai on vastuussa hyökkäyksestä ja vastaa kysymyksiin, jotka ovat vaivanneet perhettä jo miltei kahden vuoden ajan. Lopulta Paige ja hänen urhoollinen isänsä ottavat aimo harppauksen kohti parantumista mennessään asiantuntijoiden kanssa veteen jakamaan täysin toisenlaisen haikokemuksen.